It's Beginning To Look A Lot Like Christmas

It's beginning to look a lot like Christmas
Ev'rywhere you go;
Take a look in the five and ten glistening once again
With candy canes and silver lanes aglow.
It's beginning to look a lot like Christmas
Toys in ev'ry store
But the prettiest sight to see is the holly that will be
On your own front door.

A pair of hopalong boots and a pistol that shoots
Is the wish of Barney and Ben;
Dolls that will talk and will go for a walk
Is the hope of Janice and Jen;
And Mom and Dad can hardly wait for school to start again.
It's beginning to look a lot like Christmas
Ev'rywhere you go;
There's a tree in the Grand Hotel, one in the park as well,
The sturdy kind that doesn't mind the snow.
It's beginning to look a lot like Christmas;
Soon the bells will start,
And the thing that will make them ring is the carol that you sing
Right within your heart.

 It's beginning to look a lot like Christmas
Toys in ev'ry store
But the prettiest sight to see is the holly that will be
On your own front door.
 Sure it's Christmas once more.


Das ist eines meiner Lieblingslieder dieses Weihnachten gewesen, wie findet ihr es? :)
Ich hoffe ihr seid alle gesund und munter, ich lag bis vor paar Tagen noch im Bett mit Mandelentzündung, aber jetzt geht es mir auch besser.
Ich hatte dieses Jahr schöne Feiertage. Heiligabend habe ich zuhause mit meiner Familie verbracht
Dieses Jahr war der Weihnachtsmann sogar sehr fleißig:

Was habt ihr zu Weihnachten bekommen? Was macht ihr Silvester?

Ich wünsche euch einen guten Rutsch in das neue Jahr!
Liebe Grüße, Sunny

Kommentare:

  1. Interessant, dass dein Bruder weiß was dir gefällt! Pll *.*
    Freut mich dass es dir wieder besser geht, aber ich bin genau zu Heiligabend krank geworden und liege bis jetzt im Bett... mein Weihnachten ist nicht so toll. :(
    Endlich ein E-Book und tolle Hülle! :) Aber du weißt, die Sims gefallen mir natülich am meisten. :) Alsoo.. wenn du mal nicht brauchst ... ;)

    LG Ela :*

    AntwortenLöschen